Pages

Friday 8 June 2012

gune fesbukk btol2 lha!!

 
haha..abaikan baby comel nie..dia sekadar penghias post kali nie,,
 btw,assalamualaikum first.post kali nie nk lebihkan melayu.why?saje je kn?hhaha.keh.. back to the topic kat atas sne..(angkat sikit mate) mmg saya tertanya2..kenapa??  tgk dari dpn alahaii sopann ayu segala bagai lembut gitu.tapi bukak fesbukk,,huh!!nie ke org yg my mom dok puja2 tuhh?nk aku jadikan contohh?meraban meyhh,,~!kt luar elokk hah bersarung tudung..sekali,,!sebolehh-boleh nak tayang rambut yg konon2 macam iklan sunsilk nuhh...mmg hahaha!!!sungguh aku nak bagi penyepak..!tolong lahh sedar,huduh la muka kamu!!okie,,nie bkn nk fokus sorang,tapi semua rakyat malaysia beragama islam.pliz lha der...muka ade.otak ada.duit ada.akhlak?cmpk dlm tong abadi ea?yaks~ nie baru sentuhhh hal aurat kat fesbukk..belum agie psl post kt fesbukk..aii semua fesbuk alahai kesian,,naseb aku xde twitter.so aku x berani nk sentuh.keh b2topic,,kot yelapun nak pun nak mengisytiharkan perang gado2 pown sopan lha sikit sayunx..korang nie nak org lan tau "owh dorang tengah gaduh" ea?baru sebut gaduh,belom sebut lagi psl putus chenta monyet beruk gorilla segala rak buku tuhh...hishh!!aku yg bace nie pown nk muntah pelangi dah tau takk?!yg berchenta lagi lah,mau terkentut x berhenti aku dibuatnya.hailaa,,cerita bnde happy yg x meloyakan tekak x bole ke?? hewww,,~!!keh lha,,malas nak cakap pape..cakap byk kang org ckp "eleh dia pown dua kali lima je" pulak..apeponn..sedar lah wahai orang yg sedang membaca,aurat anda buat santapan orang kat fesbukk..emosi anda bukan utk digembar-gemburkan kt fesbukk..sopan sikit ea nnt kat fesbuk?okehh?kbye.chow.

No comments:

Post a Comment