Pages

Sunday 17 June 2012

aque ah-dong,,kau?

 
seriously aku penat giler minggu nie.rasanye ade dekat sebaldi air mata aku keluarkan sebab penat ya ampun!dgn karnival asrama la sports day lha comp kompang nye lagi.separuh mati aku dibuatnye huh!! mmg aku asyik curi2 mase utk tidur dalam kelas..hehehe,, ;p maybe sebab baru naek daripada cuti persekolahan kot tu yg sume mcm tergesa-gesa.tapi tak kesahlah..yg penting sekarang aku kat rumah.outing! =D lol.kehh..selasa lepas ada persaraan pn chong,guru cemerlang biologi sekolah aku.dia dahh lme gile bapakk mengajar kt sekola aku tapi whatever sebab aku bukan nak cakap pasal dia faham tak?aku nak cakap pasal AH-DONG..act,nie name baru aku.kawan aku yg bijak bebenor yg cipta wktu kitorang sdg berpanas memegang kertas bintang time persaraan pn chong.bintang tu dorg lipat,nmpak mcm tanda kat dahi avatar.pernah tengok?kalau pernah bagus sebab asal-usul name ah-dong tu daripada avatar.dorg letak bintang tu kt dahi aku n suwehh gile sebab aku nampak sebijik cm avatar!!perkataan dong lak wujud sebb aku pakai tudung so at first dorg pggl aku avatar bertudung but dorg pendekkan so jd lahh ah-dong..taraa~hahaha.nmpak cm merepek tp tu lah kenyataan dan now nme aq NAURA cm dah terkorban.huhu~keh lah,,aku nak layan dream high so aku tamatkan post ni dgn satu emo quotes,,

 


No comments:

Post a Comment