Pages

Saturday 3 November 2012

so,me is ME



so,
end year exam result.hancuss?takdelahh.but ok lha.ok for person for me yg tak study.haha.wehh aku sempat tido lagi tau kat kelas waktu prep malam.sebab tu aku tak meraung dapat result cukup2 makan nie.sebab effort aku memang ciput pon.haha.5A2B1C.memang tak expect ade C. satu2nyer sebab aku benci result aku.yes,because of that C.hate you,C.ok tak C tu blok aku.  
aku da start merepek.sebab aku bohsann.. =,=" aku tak bole imagine,next year aku form 2.form 2,diulangi,FORM TWO.means,ade juns bawah aku.form one.you know what,bile pikir balek,aku rase jadi form 1 is better.sebab bole maen2.takde lha pikir nak study sgt.hahaha. sebab tu result cam bangang.aku nie pon lha.but still,next year ade 1317.tak sedap nyer number batch.hahaha.sedap aku je ngutuk.sorry form one next year.mulut aku memang jahat.. c(x


 

ya.ya.aku sayang batch aku.forever sayangg!!!muahh~ <3 SUI GENERIS.i'm not that kind of person.seriously,there's no UNIQUE in me.well,me is....just ME.aku just someone yg jlnkn rutin harian hidup macam biasa.bangun pagi,gosok gigi,pegi mandi,makan sarapan,pergi sekolah.ya,aku hanyalah insan biasa bernama MANUSIA.tiada apa yang istimewa dlm hidup aku.aku tak pandai seni,aku tak pandai sports,aku tak pandai muzik.belajar pun,biase2 je.nak bercakap depan orang pun,madah menggigil je lebih.entahlah.aku pon tak tau ape yg ade dlm diri aku.dalam proses mencari.hehehe. ^^ aku nak improve kan diri aku.aku ni hakikatnya dah masuk kategori lembik tau.semua benda mesti ada org tolong,baru berjaya.kalau tak,jangan harap lah.semalam,jaga kaunter koop pon terkial2.tak pandai handle.naseb je ade yang lend me a hand.kalau tak dah mati katak aku kat situ.hailaa... -_____-





No comments:

Post a Comment