Pages

Saturday 10 November 2012

mimpi..

 oh my gosh..!aku seriously cakap,sape suke tengok citer korea,please jgn tengok straight sampai ta ingat dunia or else citer tue akan menyemak masuk dalam mimpi korang.kfine aku bohong.hahaha.sebab aku ada mimpi satu mimpi,yg ade bersangkut-paut dgn citer To The Beautiful You.actually,salah aku jugak.sape suruh tidur after Subuh,kan mimpi bukan-bukan.sedih..~ :,(


mimpi nyer macam nie...aku pura-pura jadi lelaki.entah atas reason ape pon aku tak tau.gila agaknyer nak jadi lelaki tetibek.pastu aku and ade lagi dua org makhluk-entah-siapa and sorg cikgu (maybe) pergi ke satu mall.dalam mimpi aku tu mall tu ala-ala jusco.kitorang pergi lha masuk mall tu punyer supermarket.ape kitorg buat tu aku tak berapa ingat.yang aku ingat,entah macammane rahsia aku pecah.cikgu tu tau aku ni perempuan.time tu pulak dua org kawan aku tu pergi tempat laen,so tinggal kitorg berdua je.kitorg pulak ditinggalkan kat tempat yg agak lengang.lupa nak cakap,cikgu tu lelaki.haa..paham-paham je la ape cikgu tu nak buat kat aku.memang seram sejuk jugak lha.aku lari macam tengah racing tau!!!terasa macam dalam formula one gitu.hahaha.macam-macam halangan time tengah lari tu.contohnya,time aku lari tu,tetibek pulak ada org tgh tolak trolley.kalau tolak cepat takpe,nie tolak macam siput b***!!!lambat giler!!tension aku dibuatnyer!!after aku dah lari keluar daripada supermarket tu,aku terbangak kejap.aku sempat pulak pikir, "kalau aku turn kiri,maksudnyer aku akan lari ke parking kereta.if aku turn kanan,means aku akan still in the mall," so aku decide turn kanan sebab aku pikir lebih selamat,ramai org lha alasannya.maybe dah desperate nak sorok,aku pon cari satu kedai nak hide-hide.mungkin aku lapar kot,so dalam mimpi tu aku pergi masuk BIG APPLE.dah sampai part nie aku suke.sebab apa?sebab aku jumpa mamat bapak handsome!!! <3 aku mintak tolong dia.mintak duduk satu meja dengan aku.so takde lha cikgu tu suspek aku sgt kn?aku duduk membelakangkan org,takut nak tayang muka.kang kena tangkap dgn cikgu miang tu,mati aku.oh and,actually aku bukannya potong rambut pendek macam lelaki,but aku pakai wig.hehehe.biler aku bukak wig aku,rambut aku pun terurai.heh!macam filem hindustan  lha siket-siket.. =D
tapi problemnyer mamat tu tak tergoda pon.haru...after that mak aku pon kejot aku bangon pergi mandi.hailaa...letih sungguh!

p/S:kalau taknak mimpi pelik2,sila jangan tidur after Subuh!

No comments:

Post a Comment