Pages

Friday 31 May 2013

meraban tuh favourite saya



seriously boring tahap gaban sekarang nih.nak buat apa nih lalalala~~~  nak keluar jalan2 ngan my mom. =,=" tapi mom nih pegi maen golek2 atas katil pulak.heh addicted sgt dgn game GUESS THE PIC tuh.macam bebudak.pegi lah masak ke apa.nasib baek tau anak nih tgh lapar.masak la jugak nasi goreng.itupun kering je.letak la telur mata lembu ke.sambal ke.harapan yang merupakan angan2.mak aku memang malas masak. yup! satu fakta.takpe2.aku pun malas masak.bukan masak je,semua benda pun aku malas.bila mak mintak cuci pinggan mangkuk pun rasa macam berat je bontot nih nak bangun.rasa macam dah diglu-glu je dekat atas katil.fyi,saya mmg suka dok atas katil.x kesah la bila2 pon.hahaha.. ;p except time nak tengok cd yela saya merajinkan badan saya yg sangat tak gemok nih bergerak ke ruang tamu.tapi itu pun nnt saya bawak bantal.sebab apa?sebab nak baring laa apa lagi.kuikuikui... =D tetibek je cerita pasal  kisah hidup saya.hahaha.mesti boring kan.rasa membazir masa je baca.hee~ memang membazir.membazir apa? maa dan tenaga.masa itu apa?emas.emas itu apa?kaya!!! saya belajar macam tuu la.emas,kalau tak kaya apa lagi?kan?kan? tenaga tu apa?milo! milo tuh apa? air!air tu apa?sumber nak hidupp!! okeh jauh benar aku merapu nihhh.argh~! omma,bila nak kuar jejalan nihhh....~~~


No comments:

Post a Comment